29 November, 2006

Oppgulp


Jeg har et lite oppgulp, jeg føler meg forbigått og
urettferdig behandlet. Hvorfor ? det kan jeg ikke si, jeg bare føler
det sånn. Jeg stiller ikke så mange krav, men i gjengjeld
ønsker jeg at ting skal gå rett for seg. Når det
er min tur, ja da er det min tur. Akkurat som å stå i kø,
jeg har liten eller ingen forståelse for folk som smiter (sniker) i
køen. Den eneste grunnen som er god nok, er LIV OG HELSE, men
det er det ikke snakk om i mitt tilfelle......


Noe mer som plager meg ? Ja!!


Bor i Bergen sentrum i nærheten av en sportshall og det blir
derfor en evig kamp om parkeringsplassene, det henger tilogmed en
lapp inne i denne hallen. Der brukerne som faktisk bor ett helt annet
sted blir bedt om å parkere i en offentlig garage, men gjør
de det. Nei da, la de idiotene som faktisk bor her og som betaler for
å kunne parkere her bruke den og betale enda mer....


Takk, fra oss som bor her ..........


Ahhhhh: Det var godt å lette hjertet.


And to you my love, you are the best....;-)






powered by performancing firefox

No comments: