19 November, 2006

I morgen er det mandag

Hvis du ikke var klar over det, så er det nå sagt.

Tilbake på jobb og blide og mindre blide kunder, leste en blogg fra en "Djaola"

En kassadames hverdag. Vi har ikke helt samme jobben, men kunne uten problemer kjenne meg igjen. vil anbefale kunder til alle typer bedrifter å lese dette :-)



Men mandager er ikke bare negativt, man får treffe hyggelige kollega igjen. Der er jeg heldig, på min arbeidsplass har vi ett flott miljø, ikke perfekt, men vi har det bedre enn de fleste.

Så jeg gleder meg faktisk til å gå på jobb, men jeg er som dere andre også. Jeg liker helgene best.....





Her er altså et bilde fra ett av våre kontor, det er ett av de mest brukte, tror jeg :-)



Nei no er det nok tull, håper dere får en fin uke alle sammen



powered by performancing firefox

No comments: