22 November, 2006

God kveld i stua

Hmmm, hva skal vi skrive om i dag da ?

Svigermor
kommer i dag, jeg har vært heldig med både kone og svigermor og det er
jo flott, har forstått at det ikke gjelder alle. Vi skal hente henne
når hun ankommer Bergen i 10 tiden.

Ellers begynte dagen tidelig i
dag, kjørte min Fru på jobb 05:30 og ble bare sittende i sofaen og se
ut i luften når jeg kom hjem. Kan trygt si at jeg er en smule trøtt nå
og kommer til krype til køys tidlig i dag.



For de som leste
bloggen min 14.11.06. fikk dere sikkert med dere min fortvilelse over
en stor leverandør av kopi/fax maskiner, vi hadde møte med dette
selskapet i dag på jobben og etter å ha raslet litt med sabelen og gitt
uttrykk for at dette kunne påvirke videre samarbeid med det selskapet
jeg er ansatt i, kan det nå se ut som om vi får en ny maskin slik som
vi har bedt om en stund.



Var også på foreldremøte på skolen til
Jr, og sitter tilbake med med en meget god følelse etter dette, i
motsetning til barneskolen han gikk på så har de her satt ting i
system. Har også lært at det ikke spiller noen rolle hvor mye barn er
hos den andre forelderen, med tanke på busskort til og fra skolen. Det
eneste som teller er hvem som har den daglige omsorgen, så selv om Jr
er på besøk 3 dager i uken og den ene med overnatting + annenhver helg,
har han ikke uten videre rett på busskort utover til og fra mor..




Takk for hjelpen JR.







powered by performancing firefox

No comments: